Згідно із законом «Про захист прав споживачів», кожен покупець протягом двох тижнів може звернутися в магазин і замінити товар, який йому не підійшов (з урахуванням його цілісності, збереження товарного вигляду та бірок), на інший, або віддати покупку продавцю і отримати свої гроші назад. Після закінчення двотижневого терміну повернення можливе тільки за гарантією.

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:

1. купити будь-яку іншу продукцію з асортименту магазина (з перерахунком вартості).
2. обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж.
3.повернути виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції. (В цьому випадку від покупця потрібна заява на повернення коштів, з вказаними паспортними даними та номером карти (рахунку) тощо на які потрібно буде здійснити повернення). Повернення коштів здійснюється протягом трьох  банківських днів.